Kontaktérka IVET, učení se bezmocnosti a závislosti za jiných. Dobrovolné stávání se loutkou bez rozumových schopností. Boj s pavouky a jinými "temňáky".
Zde máme video z dílny Ivet ˇŠilhové, která má nyní větší sledovanost. Netuším, kolik sledujících to opravdu bere vážně a kolik jich chodí jenom "na čumendu". https://youtu.be/qp1EuxSZ3m0
Z mého pohledu je toto klasická ukázka komunikace s negativními entitami, které se snaží zdiskreditovat pravdu. Ivet hodně mluví o hře a o tom, že všechno je natočené předem a entity už mají natočený i závěr hry, takže se ho brzo dočkáme. To ona slibuje. Když se člověka zmocní zvědavost a poslouchá dál, musí nějak přežít různé protimluvy, logické nesrovnalosti, musí si zvyknout na chaos a občasné chlubení. Ale dá se to zvládnout, když máte čas nazbyt a zajímá vás, co nového z multivesmíru poslali.
Ivet říká, že ONI (její bytosti, její "tým" dle jejích slov, se kterým je telepaticky spojena) znají souvislosti minulé i budoucí, takže my se musíme nechat vést. Musíme si prý odstranit program poslušnosti. Ivet prý rozklíčovávala, v jakých jsme programech. Prý jsou to programy otroctví, poslušnosti, bezmoci... no, prostě spousta programů. Takhle o tom hovoří ona, zatímco stále přerušuje tok svých myšlenek a její entity jí do toho skákají. Chvílemi jako poslouchači musíme počkat, až se entity vyjádří a ona pak zase pokračuje ve svém výkladu.
Na Ivet je fascinující, že nedokáže vysvětlit skoro nic, na všechno se musí hned ptát a bytosti ji dirigují. Co smí říct, co nesmí říct, co bude, nebo nebude muset vymazat. Nyní po tom všem, co už ji za ta léta naučili, se přímo před kamerou ptala, jestli bytostem může říkat bytosti. To je úžasná ukázka vztahu. Mohu ti po X letech říkat bytost, nebo ti mám říkat horní bytost, nebo světelná bytost?
Ivet dělá jako spousta jiných semináře, aby mohla lidi učit tomu, co ví. Také provádí nějaké odblokování, aby i další lidé mohli využívat tohoto komfortu napojení na bytosti. Takže kdo chce mít tohleto, co má paní Ivet, může požádat o pomoc a bude mít také tyto výhody, že mu bytosti budou stále říkat, co má dělat a nemá dělat, co má myslet a co má říct. Když budete mít štěstí, dozvíte se o pár let dříve, jestli mluvíte s bytostmi, nebo entitami a oni vám snad řeknou, jak je máte nazývat. To zní pěkně, nebo ne?
Práce s Ivet je podle toho, co ona říká, krajně neefektivní. I tisíc lidí naráz se spolu s Ivet soustředili na zničení programu poslušnosti a teprve teď jí bytosti řekli, že tudy cesta nevede, že každý sám za sebe se toho musí zbavit. Je pozoruhodné, že ještě stále někdo tuto paní poslouchá a věří, že ona ho někam dovede. Vydat se na tuto cestu poznání je opravdu dobrodružství, ovšem s velmi nejistým výsledkem.
Paní Ivet ze všeho dělá pouhou hru. Nyní mě mrzí, že občas tento náš život vezdejší ke hře přirovnávám. Ona tvrdí, že zde máme různé úrovně, nebo levely a ona už je ve třetím levelu, může tedy pomáhat už jiným a bude mít klíč k odstraňování programu poslušnosti. Jestli toto je třetí level a ona má už pověření lidi učit, je to katastrofa, ale někdo to tak asi potřebuje, aby mohl právě něco takového zažít a zobrazit.
V naší zemi se velmi proslavila jistá Kačenka se svou kamarádkou, které také organizovaly semináře. Kačenka se před kamerou vyjadřovala, že ona je druhý příchod Kristova vědomí. Spousta Youtuberů měla bezva trhák a tisíce hejtrů se do těch dvou "osvícených" žen obouvaly.
"Mně se to odkrejvá pomalu." Řekla Ivet. Z mého pohledu to tak opravdu vypadá.
"Já patřím do tvůrců týmů her." Pronesla paní Ivet, zatímco před minutou řekla, že až do včerejška nerozuměla tomu, jak to s tím je a teprve nyní jí řekli, že to je takhle. Frekvence používání slova "Já" je enormní. Není to jako u pana Klause, který ho také velmi často používá, ale je to jakési stálé vysvětlování toho, co ona je a není a hlavně co oni říkali jí, zatímco ona stále neví skoro nic, ale nyní už to ví. Je velmi náročné vydržet poslouchat tok myšlenek této osoby.
Takže IVET je figurka ve hře, která v podstatě nic neví. Je to jenom figurka ve hře. Snaží se vypadat pokorně, že nechce tady mluvit něco za Ivet, aby neblábolila nějaké nesmysly, to by ona nerada, ale zrovna do ní ONI šťouchli, že něco řekla blbě, takže se musí zeptat, co zase zvorala. Její bytosti do ní šťouchají podle její řeči dost často.
Netuším, co si o Ivet myslí její bytosti, prý jich je dohromady asi přes 100, ale evidentně je ta komunikace náročná. Buď Ivet špatně přijímá, nebo špatně chápe, nebo jí jiné bytosti zase promazávají paměť, protože jde o neskutečně chaotický výklad.
"Ivet, mluvíš dlouze a začli se smát," řekla Ivet. Nemohu si pomoci, ale znám kluky, kteří si občas vyberou nějakou hloupější slečnu na sex a pak si z ní dělají prdel, zatímco se na ní vesele střídají. Takové svině lidé dokáží být. Ale netýká se to jen lidí, jsou skutečně jiné bytosti, které se rády vysmívají a rády si hrají i s takovými ženami, případně muži. Že by ve vyšších patrech HRY, byly takové potvory, se mi opravdu nechce věřit, v tom se Ivet hodně plete. To spíš vypadá na hru, kterou hrají ve spodních patrech její HRY a mají z Ivet náramnou srandu. Možná uzavírají i sázky, jestli jí vůbec někdy něco dojde, protože zlomyslné entity se prostě zlomyslně baví. To známe i z našich podmínek a u nich to není o moc lepší.
"Takže jste mě přerušili, a nic přitom nechcete říct. Dobře. Tak možná chtějí, aby to bylo veselejší... jsme tam všichni ve vyšších světech šťastně zamilovaný... klidně to můžu použít... ne každá bytost tam nahoře je šťasně zamilovaná." Ivet stále poslouchá své bytosti, dívá se pořád stranou, zatímco její bytosti evidentně hodně ruší Ivetino zasvěcování diváků do mysterií života.
"Takže my si třeba chceme prožít štastný zamilování, takže ten tým v těch horních patrech nám vybere vybere svět, protože my asi zhruba máme další přání, ale to později, to jsem takhle nerozklíčovávala víc. Oni nám vyberou svět, a naskočíme do toho děje. Oni nám vyberou figurku, vyberou nám tu postavu, která odpovídá tomu, co my chceme zažít a vloží nás do tý postavy. To bylo pro mě velký překvapení, protože ten děj už tam je... Víc se neptejte, protože to je na hodiny a hodiny dalšího průzkumu. Takže já (Union, nebo tak nějak podobně) vdechnu do postavy Ivet život a postava Ivet začne hrát. Jenže oni, ten tým, aby ta hra byla zajímavá, samozřejmě, tak nám musí uzavřít to vědomí. To spojení s vyšším vědomím, a dají nám tak trochu program zapomnění." Ivet dostala zase nějakou korekci, že něco řekla blbě.
"Tak, šťouchanec, takže né tak trochu, ale úplně nám dají program zapomnění. Jó, to co jsem si myslela, že nám dávají Archonti (tedy ti špatní a zlí) tak to nám dělá tým, protože my musíme mít ten program zapomnění. Protože jinak by to nebyla hra. Oni nám vlastně dají zapomenout, že my máme to spojení k těm vyšším světům, že my jsme ta bytost, co jsme vdechli ten život tý figurce, tý postavě... třeba u mě jako Ivet a nechají nás, abychom se k tomu jako sami doškrábali, k tomu uvědomění, že my nejsme jenom ta figurka, ale že jsme něco víc. Jo? Takže to oni udělají to zapomnění a na nás je abychom se rozpomněli."
Když si člověk vyslechne poctivě celé video, najde v něm důkazy toho, odkud její entity mluví. Ona nemá mnohočetnou poruchu osobnosti, ani si to nevymýšlí. Skutečně se soustředí na někoho, kdo jí do mysli posílá myšlenky. Není to z její hlavy. Ona sama, její lidská identita, je pouze okouzlena představami, které má ráda a má představy toho, co by se jí eventuálně líbilo. Jejímu egu vyhovuje představa, že je už někde výš než ostatní, může vyučovat a také se jí líbí tituly, které má. Tvůrkyně her, správkyně světa a tak podobně. Okamžik, kdy Ivet mluví o tom, že ani neví, co se děje na dvanácté úrovni hry, kam už se ani nestihne dostat, byl velmi zajímavý. Z její reakce bylo patrné, že by ráda nějakou vyšší moc a dar kouzlení.
Další kousek vyprávění stojí za zmínku. Nacházíme se asi ve 23. minutě videa. Ivet říká, že ona bude bojovat za ten svět, za to lidstvo a když to tak má, pak postupuje do čtvrté úrovně, která se nazývá Moudrý jezdec. Jo. Pak popisuje, že ji její entity vyzdvihly do nového světa, který se připravuje. Zeptali se jí, jestli se tam chce podívat a ona chtěla. Nějak se tam navibrovala a najednou tam byli temňáci, s tím ona nepočítala, to jí předem neřekli, na to ji neupozornili, takže musela bojovat. Prý už předtím jí ukazovali, jak se bojuje s temnýma, takže už věděla jak na to. Dále říká: "A teď já tam bojuju, a vysílám to světlo, a řežu to tam prostě... ty temňáky"
Zde si neodpustím vzpomínku na luxusní scénu s Belmondem ve filmu Zvíře. Slavný herec vypráví o tom, jaké úžasné kousky bude dělat ve svém filmu. Paní Ivet se také cítí jako filmová, nebo herní postava, navíc o tom velmi podobně mluví. Scéna trvá asi dvě minuty a rozhodně stojí za to. Nejlepší hláška je za mě "Poletím v letadle, budu se vrhat do prostoruuu... pak pád do hlubiny."
(Ivet se trochu směje, ale mluví o tom normálně, jako kdyby popisovala bitvu ve frontě na banány v socialistickém obchodě OVOCE ZELENINA) V další fázi popisuje, že se vrátila zpátky a znova a znova ji tam posílali a říkali: "Ivet, to je málo, musíš použít to světlo, jako víc se rozžhavit... takže zase jako, zase nahoru a já se rozžhavim a bojuju s těma temnejma a takhle třeba už potřetí a já říkám... já už tam nejdu a oni.. IVET, jako zkus to ještě jednou a ty jsi nevyzkoušela ten meč. Musíš použít ten meč, ten laserovej, nebo ten světelnej... a já říkám, jakej meč? A já říkám, minule jsme o něm mluvili a já říkám, to je pravda, mluvili jste o nějakým meči. A takže jdu potřetí, už se mi nechce, takže já vytasim ten meč a teď to tam ty temňáky kosim a je to fakt jako zábavný a vůbec mi nedojde, že vlastně oni to dělají jako vtipnou formou do tý... oni to jako schovají do hry, že nás to baví. Že jdeme do toho prožitku, do tý inkarnace s tím, že se chceme bavit. I když to je tady jako hra na život a na smrt, takže my musíme prostě počítat holt s tím, že musíme někdy bojovat."
Naprosto fascinující část je popis toho, jak Ivet byla cvičena pro boj s pavouky v tomto světě a možná i v jiných světech. Je to nakolik originální, že to nebudu ani přepisovat. Stojí to za vidění.
Udivuje mě a trochu rozesmívá představa, že jsem její dcera, v pokojíku mi běhá velký pavouk pokoutník a máma přijde situaci vyřešit tím, že během dvou dnů mluví opakovaně na podlahu (na energetické pavoučí hnízdo někde pod podlahou) a říká znova a znova: "Pavouci, jděte do světů, kam patříte." A po dvou dnech stále nic, pavouci tam pořád jsou. Nakonec mámina entita "Moudy" řekne, že by měla vzít vysavač a pavouků se zbavit fyzikálním způsobem. To je docela psycho. Nakonec "Moudy" řekl: "Ivet, v tvém světě jsou temné síly a bude potřeba s nima bojovat a takhle jsme tě prostě učili, jak se bojuje s temňákama pod zemí."
Z tohoto výroku mimochodem vyplývá, odkud Ivet pravděpodobně pochází. V pozitivním stavu nejsou temňáci a není potřeba s nimi bojovat. Jsou však světy, kde ti její temňáci jsou. Nevím, jaký bojovník Ivet je, zapomněla na to, že jí říkali, že má také meč. Sotva si byla schopná na to vzpomenout, ale pak už do nich třískala a šlo jí to. Osobně bych na ni v boji moc nespoléhala, zatím je ten výkon celkem dost pofiderní, Ivet se musí ještě hodně učit, jestli chce ve své hře pokračovat jako správkyně světa. Bála bych se s ní vydat na misi, nevěřila bych, že je schopná mi krýt záda a že se na ni mohu spolehnout. Ale naštěstí nejsem v jejím světě, ani s ní nebydlím ve stejné domácnosti.
Pokračovat v přepisu nebudu, ten, kdo se chce nechat vyučovat touto paní, je odvážný jedinec, který nepotřebuje používat moc logiku, nepotřebuje znát hromady dalších věcí a spokojí se s málem. Hlavně s chaosem. Překvapilo mě i to, že paní Ivet připadá hodně odbojné a rebelantské to, že poslouchá Daniela Landu. Tam nahoře ho prý také mají rádi. Osobně bych k takové učitelce nechodila, ani kdyby vyučovala angličtinu, natož matematiku. Z mého pohledu je to podobné, jako bych vykládala, že až do včera jsem si myslela, že mocnina čísla 3 je 7, ale až včera jsem se dozvěděla, že to je o trochu míň než dvanáct, zejména když se to vydělí dvěma a přidají se čtyři, nebo možná dvě. Raději se jdu zeptat znova entit.
Vlastně mi to připomíná tuto slátaninu výroků:
Toho bohdá nebude, aby český král, zcela ponořený do kapaliny, byl nadlehčován silou, která se rovná součtu čtverců nad oběma odvěsnami.
Ivet a její entity zkreslují důležité informace o časoprostorovém vázání našeho života. Zkreslují význam našeho života, zkreslují asi vše, o čem mluví. Ivet je živoucím důkazem toho, že komunikace s duchovními entitami existuje, ale záleží na naší motivaci, jaký z toho vznikne výsledek. Jsou-li motivace vadné, urychlí se proces zavádění na scestí a situace se stává patrnou natolik, aby to bylo rozeznatelné. Dalším problémem je, že ona se snaží lidi navádět k tomu, aby ji následovali a také mluvili se svým duchovním pozadím. To není v zásadě úplně špatná rada, můžeme se tomu věnovat, ale je potřeba být hodně obezřetný, protože naši sféru obklopuje mnoho entit, které nemají dobré úmysly. Takže svou interpretací těchto záležitostí vhání naivní lidi do náruče negativních entit a může to s nimi dost zamávat. Snad si paní Ivet svou hru užije, její hra má údajně natočený už i konec. Doufám, že si vzpomene, které zbraně má k dispozici a vyžene pavouky z jejího vesmíru, stejně tak z dětského pokoje její dcery. Moudy říkal, že má vzít vysavač. Je to nejlepší zbraň na pavouky v této hře.